Patriot-tulga.kz
Күлшеқыздың қазіргі тарихы
Исламова Найля Кинтальевна және оның Walk Safari компаниясы Күлбикенің заманауи тарихы немесе қарапайым мұғалім қазақстандық балаларды қалай аяқ киіммен қамтамасыз етті. Бұл – қолында екі баласы бар жалғыз басты нәзік әйелдің бүкіл кәсіпқойлар командасының басында табысты іскер әйелге айналған оқиғасы.
Исламова Найля – Walk Safari компаниясының иесі, Халықаралық Ақпараттандыру Академиясының
академигі, Қазақстанның Іскер Әйелдер қауымдастығы Басқармасының мүшесі, Халықаралық Әлеуметтік Жобалар Қауымдастығының демеушісі, аяулы ана және төрт немеренің әжесі болып табылады. Тағдыр жазуымен ол екі баласымен жалғыз қалды.
Білімі бойынша мұғалім ол бар өмірін балаларына арнады. 1977 жылдан бастап Найля Исламова Алматы қаласының лицейінде ағылшын және қазақ тілдерінің мұғалімі болып жұмыс істей бастады, оқу меңгерушісіне дейін көтерілді, бірақ тапқан ақшасы күнделікті тіршілігіне әрең жететін. Ол ешқашан жалқау болған емес және ауыр жұмыстан бас тартқан жоқ. Сондықтан ол Қайнар университетінде сабақ беріп, кешке жеке репетиторлық сабақтар жүргізе бастады.
Тәулік бойы жұмыс істегеніне қарамастан мұғалімдердің жалақысына өзі мен балаларының лайықты өмір сүруін қамтамасыз ету іс жүзінде мүмкін болмайтыны түсінікті болды. Ол көп ақша табуды мақсат етіп қойды.
1996 жылы ол тоғыз ай бойы Италияда коммерциялық агенттерді тегін оқытатын конкурсқа қатысып, жеңіске жетті. Найля қос таңдауға тап болды: балалармен бірге болу (кіші баласы енді екі жасқа толған еді) немесе оқуға бару. Оның жолы болып, анасы балаларына қамқорлық жасады, ал қызына балаларының болашағы үшін барлық мүмкіндікті пайдалану керек екенін айтты.
Осылайша ол Италиядан бір-ақ шықты. Итальян тілін жетік меңгеріп, “Calzaturificio Elisabet” аяқ киім фабрикасында тағылымдамадан өтті, онда алғаш рет өте жоғары сапалы балалар аяқ киімін көрді. Балалардың аяқтарының барлық физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ананың қамқорлығымен жасалған бұл аяқ киім ешкімді бей-жай қалдыра алмас еді.
1996 жылы Қазақстан нарығында негізінен сапасы төмен синтетикалық Қытай аяқ киімі ұсынылды, ол біздің балаларымыздың денсаулығына үлкен зиян келтіретін. Балаларын жанымен сүйетін ана ретінде оны бұл жағдай қатты алаңдатты. Қазақстандық балалар ең жақсы итальяндық аяқ киім киіп, дені сау болып өскенін қалады. Сол кезде Найля Кинтальевна итальяндықтарға олардың бірегей мүмкіндігі бар екенін, Қазақстан нарығына алғашқы болып келіп, балалар аяқ киімімен нарықтың үлесін иеленуге болатынын айтып берді.
Жауап ретінде итальяндықтар оның Қазақстан мен Орта Азия аумағында өз брендтерінің эксклюзивті дистри-бьюторы болуын және оларға ынтымақтастық үшін серіктестер табуын сұрады.
Алматыда оған аяқ киім сататын бірқатар компанияларға жүгінуге тура келді, бірақ серіктестер табылған жоқ, сол кезде фабрика директоры Марчелло Валашани оған осы болашақ компанияны басқаруды ұсынды.
Осылайша, 1997 жылдың қыркүйегінде ауданы 50 ш.м., кеңсесі 10 ш.м. болатын алғашқы көтерме қойма ашылды. Бизнестің дамуы осылай басталды.
Шарттың талаптарына сәйкес, итальяндық тарап қызметкерлердің штаттарын ұстауға ақы төлемеді,
сондықтан ол директор, сатушы, жүк тиеуші және есепші болып жұмыс істеуге мәжбүр болды, бірақ бұл физикалық тұрғыдан мүмкін болмады, солай Найля бірінші қызметкерді жұмысқа алды.
Ол кәсіпті алға жылжытумен айналысты, итальяндық балалар аяқ киімінің көтерме қоймасын ашу туралы жарнама орналастырды және алғашқы клиенттер келе бастады, бірақ көтерме сатушылар емес, олар балаларға арналған аяқ киімді бөлшек саудада сатуды сұраған клиенттер болды. Көтерме қойма туралы идея тауардың қым-баттығына байланысты өміршең болмады және ол бизнес иелерінен бөлшек саудаға келісім алды. Осылайша, көтерме қойма 10 ш.м. кеңсесі бар сауда нүктесіне айналды, бұл клиенттерге де, сатушыға да көптеген қолайсыздықтар туғызды.
Әрбір сату процесі шексіз ұзақ және күрделі болды. Клиенттерді дәлізге шығарып, кеңсені жауып, жертөлеге түсіп, екі сарай құлпы бар қойманы ашып, аяқ киім тауып, қайтып оралып отыруға тура келді. Бұл үш жылға созылды, Найляның тұрақты клиенттері пайда болды. Бірте-бірте сату көлемі артты, бірақ бөлшек сауда итальяндық компания үшін күтілетін айналым бермеді. 2001 жылы итальяндық тарап бөлшек саудадан оң нәтиже көріп, бірақ көтерме саудаға емес, компанияны жекеменшікке беру туралы шешім қабылдады, осыған байланысты компанияны ұстау бойынша барлық шығындар Найля Исламоваға берілді.
Пайдалы сауда желісін құрудың жолы ұзақ және кедергіге толы болды. Бизнесті сәтті жүргізуге қажетті
нәрселердің барлығын ол бірінен соң бірін аса төзімділікпен және өте мұқият жинақтады. Басында 30 шаршы метр ауданды құраған кеңсе, нәтижесінде біртіндеп 370 шаршы метрге дейін жетті. Қызметкерлер штаты бір адамнан жиырма адамдық ұйымшыл кәсіпқойлар командасына дейін өсті. Компанияның тауар айналымы да сәйкесінше өсіп, жылына 7000 жұп сататын, жалпы сомасы 750 000 еуро болды. Ұсынылған тауарлардың профилі балаларға арналған тауарлардан бастап, барлық отбасы мүшелерінің қажеттіліктерін қанағаттандыратын тауарларға дейін және аяқ киімнен киімге және барлық керек-жарақтарға дейін кеңейтілді.
6000 клиенттен тұратын қуатты клиенттік база құрылды. Осы жылдар ішінде дүкендер желісінде жеке этика, әлеуметтік жауапкершілік және өз халқына жақсылық жасауға деген ұмтылыспен бекітілген тұлға қалыптасты.
Walk Safari компаниясының тату ұжымы бір кездері балаларға аяқ киім сатып алуға келгендердің енді
немерелерін аяқ киіммен қамтамасыз ететіндерін мақтан тұтады. Walk Safari клиенттерімен жылы, адал қарым-қатынас орната білді. Клиенттерді өмірдің кез келген жағдайында кез келген стиль мен түстердің ең үлкен ассортименті қуантады.